Louise 16 år, jag 15½ år, fyller om precis 6 månader!

Grattis till Louise, kompis, på sin sextonde födelsedag :)
Precis ett halvår äldre än mig, fyller år den 16 septemeber :D
Okej, hon får börja övningsköra :)

(Det har jag redan gjort, shh!)   Det avr ganska kul :)
Annars brukar hon typ reta mig för att hon alltid är först med allt, typ jo men visst, det gjorde jag för länge sen. Eller, Jo, jag har ju inte haft det typ ett halvår nu!
Louise, du vet vad jag tycker, SUPERSTÖRANDE!
Men nu har jag gjort det innan henne så hon typ, men det är ju olagligt, man ska ju göra det på födelsedagen så man får vänta och längta lite.
Men det var pappsing som tyckte jag skulle göra det så jag sa ju inte emot (såklart!!).
Jag tror hon är lite avundsjuk, för hennes pappa skulle aldirg låta henne göra det, jag fick till och med en moppe innan henne, fast jag fick ju inte använda den så jag väntade med att skaffa körkort för jag tyckte inte det var lönt så när jag gjorde det och typ;
MOÁ : Jeej, jag ahr moppekörkort!
LOUISE: Wow, jag har ju inte haft det ett halvår nu eller så, redan!

Och jag, Louise(!), jag kan inte komma före dig i det så jag du sluta, det är jätte irriterande att du alltid ska hålla på så, kan du sluta nu för du kommer alltid vara ett halvår äldre än mig!
Och hon typ; Det är ju roligt :)
Och jag: När vi är typ tjugonio och ska fylla trettio vill du inte fylla det, du vill vara ung. Då vill du vara född efter mig!
Och hon: haha, nej det kommer jag inte alls!

DET KOMMER HON! :D

say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,