Sur!

Glömde skriva detta på förra inlägget,
JAG MISSAR SKOLAN :(
Jag hatar att missa skolan, då får man ta igen, och får inte de riktigta genomgångarna!

Jag brukar vara i skolan med feber och allt för att inte missa något, jag brukar inte vilja gå hem.
Men nu (blä!), då hosta jag var tredje minut ungefär och då är det inte ens lönt för jag får hostattacker som jag blir helt trött efteråt på. Så jag skulle inte orka gå ut och snyta mig, hosta och sen vara tvungen att vila mig efter det, jag skulle missa undervisningen iallafall.
Men jag vill till skolan för jag vill ha tyska så jag får bra på provet jag har nästa vecka, jag vill veta vad jag fick på matteprovet och på engelska nationella provet. Jag vill fortsätta med SO:n så jag får bra på det provet med, jag vill ha tillbaka Samhälls ekonimin och religion proven så jag får bra i det. Jag vill också till skolan för jag vill vara en av de två som går och fixar med spexet, det kommer inte bli jag, det kommer bli Stephanie och kanske Josefine? Jag vill dit i allafall. Och inte hosta!
Sen vill jag ha mitt favoritämne svenska så jag får veta vad jag fick på de två läxförhören och göra det tredje, sen vill jag arbeta med arbetarförfattarna och få läxuppgifter!

JAG ÄLSKAR SKOLAN! <3
Jag är knäpp, en konstig filur.
Gör mig frisk så jag kan få få till skolan.
Jag tror jag tycker om det så mycket för att det är andra människors helvete, jag är mer på helvetet än på hon däruppe.
Helvetet <3
Jag vill gå NV eller TE ! JEEJ :D
Och få höga betyg!
Eh, nu kan jag gå :)

say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,