massa massa skit

Först då, skitgutt att jag fått min laptop ! Älskar den och använder den jämt.
Nyss då, kollade på Viva La Bam, Raab fick springa ifatt bilen för att de jävlades med med Don Vito och Mike Vallely.
Skitkul var det, ni skulle sett.
Iallafall, jag älskar min laptop, nu kan jag kolla på tv och sitta på datorn samtidigt, som nu då.
Jävla huvudvärk, skitont gör det.
Har kanske något att göra med det konstanta data och tvtittande.
Fast jag är nog sjuk, är förkyld igen och har ont i magen så, nja, är nog sjuk.
Bara för att ni ska följa med i programmet jag kollar på, Cky (som de kallar sig nu) sabbade för Dico för han inte sa nej till gratis öl, nu ska V och V sabba för Bam. Bam är arg! Ryan Dunn följde efter dem så alla kommer nu, de har med en greppgrej eller något. De sabbar huset V och V är inne i.  Skitkul :D

Ser ut som om Bam vinner iallafall, som alltid :D
Mike Vallely gav upp :D Haha, loser.

Jo, när Marcus och jag var ute och gick började det spöregna, det var blött! :D
Riktigt blött. Men ändå skönt för då fick jag prata av mig , kommer nog inte ha så mycket att säga Amanda på fredag då.. :(
Ska på bio på fredag kväll, Spiderman 3, men även imorgon med skolan. En obekväm sanning hette den visst, vet inte, handlar om naturen och är av USAs förra vice president Al Goore (stavas det så?)
Jo, när vi ändå tar upp det så ska vi visa runt ungarna från Figeholm, Fårbo och barnen i utkanterna av O-hamn imorgon! Gutt, för vi slipper idrotten.
Jo, och jag stör mig jättemycket på Louise och Malin nu. Även om Louise börjar med något så får jag alltid skiten för Malin är alltid på Louises sida. Aargh, det gör mig ledsen, även om jag är den "starka" kan jag inte ta hur jävla mycket skit som helst..

Ska borsta tänderna nu.. Berättar om Liseberg och Växsjö med mamma och Palace Springbreak någon annan gång. 
Aloha, Chiao..

say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,