the tears whoose passing by

jag ska nog börja regelbundet blogga, tror jag.
jag såg leas snyggsnyggsnygga blogg och såg att hon tagit bort massa grejor på sin sida.
det gjorde jag med då, det ser snyggare och renare ut ju.
(vilken härmapa jag är.)

linnéa ica lea
var i parken igår med lea, linnéa och erica. det var apkul. fast jag pladdrade mest.
linnéa och jag var där för vi hade bandsläpp till tidningarna
(jättemånga har frågat vad det betyder så såhär är det;
om man har en festival så brukar man släppa banden innan till tidningarna så de kan skriva om festivalen så att folk blir nyfikna och vill gå, på så sätt får man mer uppmärksamhet och fler kommer)

imorgon är det sista dagen på dagiset så har bakat en kaka, mums på det och gutt på att slippa frågvisa ungar.
jobbar dessvärre dubbelshift så på cafét på kvällen, men kulkul.
på söndag kommer familjen ner och äter breakfast för mamma fyller år på måndag, men då åker vi till kroatien så hinner inte fixa dååå..
ångest på att inte packat någe än, jobbar nästan hela dagen imorgon, ska till kalmar med lisa på lördag och jobbar till två på söndag.
hoppas  jag får med mig något till K iallafall.


The Beatles - Twist and Shout  

say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,