Your'e so beautiful how can i go on, if i lose it all

Idag var det sista dagen med barnen på dagiset så jag hade bakat en kaka, mums på den.
Alla ville ha mera men det fick dom inte, för så mycket fanns det inte. Synd om dem.
Tog upp lite grejer om uppkäftiga barn så de andra kan säga till om det.

Sen åkte jag in till stan för att låna böcker på bibblan. Jag lånade
Robert Louis Stevenson's - Skattkammarön och Dr. Jekyll and Mr. Hyde (ÄNTLIGEN!)'
Gillian White's - Mammadags och Häxvaggan.
Christopher paolini's  - Den Äldste (äntligen fortsättningen på Eragon, de har varit utlånad typ överallt).
Ska ju åka till Kroatien så behöver lite och läsa på beachen.
När jag skulle åka hem började det spöregna och jag blev dyngsur, åkte moped.
Sen duschade jag varmt och somnade, tills pappa väckte mig tjugo i fyra. (Sov mellan kvart över tre och tjugo i fyra.)
Sen skyndade jag mig som satan för jag skulle börja jobba lite innan fyra igen.

Jobbade till halv tio (cirka, lite längre) så nu är jag dötrött. Men ska nog duscha, fast jag duschade håret igår. Men så jag är fräsch tills imorgon då jag och Lisa ska och shoppa i Kalmar, jag ska köpa kläder tills resan typ.
Jag har bajsont i mina fötter och ganska ont i mina handleder.

Bilder imorgon..
Men nu ska jag nog duscha, eller sova, duscha, sova.
Jag får se.
Hej.



Dagens låt;
System of a Down - Solider Side
För Björn visade mig den och den var så jäääävla bra!

say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,