And so my world fell apart

Another day without you, I'm empty.

Svordom, Svordom, Svordom. Nu är jag fast för evigt. Har beställt The Twilight-Saga. På engelska. Eftersom jag inte fått hem böckerna än tjuvläser jag utdraget ur Midnight Sun, Edwards perspektiv på Twilight. BraBra! Fast inte så bra, för det vore bättre om jag läste Twilight först. Men nu har jag kommit in i det så kan inte sluta. Svordom. Jag hoppas jag får dem på måndag, max tisdag. Då blir det läsa läsa läsa och det är lite jobbigt för vi har så mycket i skolan nu. Nästa vecka, engelska prov, vecka 50: TMS-redovisning vilken ska vara en lektion, Fysikprov och Svenska : Medeltidsprov. Vecka 51; Naturkunskapsprov och CAD A prov (samma dag) och  senare i veckan även matteprov. Man blir lite deprimerad när jag fattar att jag kommer vara så inne i böckerna att det kommer gå piss. Då kan man tänka; men börja ine med böckerna då, om du inte kommer klara av att sluta läsa. Hur ska det gå, att inte läsa när allt jag kan tänka på är Edwards kärlek till Bella, hur underbar filmen är och hur bra Midnight Sun har börjat och att jag snart, åh så snart, ska få mina egna Twilightböcker och få fortsätta läsa.
Egentligen borde jag nu, när jag skriver jobba på min idrottsinlämning. Det enda jag har kvar är ett individuellt utformat program för framtiden om hur jag ska träna för att undvika belastningsskador. Jag kan inte ens ta mig i kragen och börja, för jag är så rastlös och vill bara läsa Midnight Sun. Jag verkar envisas med att skriva Syn istället för Sun., jobbigt!

Svordom, Robert Pattinson är så svordomssnygg med sitt bleka ansikte och läpparna och ögonen och allt. Svordom var härligt nasty han är.

Jag undrar lite om jag inte känner mig mer dragen till dig för jag vill ha kärleken Bella och Edward har ( det är en bok jag vet men man kan väl få drömma? ). Jag tycker om dig, men kanske mer som kompis men vill att det ska vara mer bara för att få vara kär. Life is a mystery. Tänk om, igen. Svordom var svårt det här blev, lite filosofisk bara för att jag inte vet vad jag känner helt och fullt. Men vem är inte lite bakom flötet när det gäller kärlek?

Nej men idrotten kallar, eller är det Midnight Sun?
IDROTT IDROTT IDROTT!
Svordom, nu måste jag bli klar!

say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,