My eyes tears, my head explodes, my mouth stopped talking

To all of thoes who didn´t knew what to say when he wanted to go.

Hörde idag att vissa trodde att Marcus och jag var tillsammans, haha, rumor has it!
Hur skulle jag kunna vara tillsammans med Marcus när jag längtar efter dig. Vi skämtar bara, har gjort och kommer alltid göra. Men vi får nog dra ner på det, om folk drar såna slutsatser.
Men, åh! Jag saknar dig när du inte är där, mina blickar drog åt ditt håll i klassrummet, fast jag visste att du inte satt där, det var ohjälpligt.
Vad jag önskar att du någon gång i en snar framtid kom fram till mig och sa att du tyckte om mig, eller frågade om vi skulle hitta på något; ta en fika eller se en film. Då skulle jag bli överlycklig. Tänk om. Fasiken, här sitter jag och drömmer, det skulle jag ju inte.. Det är ju efter sånt här drömmande jag blir mer och mer kär och sen visar det sig att du inte gillar mig alls, på något sätt, och det är då jag mår jättedåligt igen och orkar inte med något i mitt liv. Men, tänk om. Om du bara struntade i vad alla andra tyckte och tyckte om mig för det jag är, var.

Hoppas du kommer till skolan i morgon.

No risk, ingen läser min blogg anyway.

Annat än min längtan till dig:
Fasiken vad Twilight var bra, topp 10, full pott, fem av fem toasters. Rob Pattinson (spelar Edward Cullen) var så obeskrivligt snygg och sexig med sin bleka hy, kalla gula ögon och röda läppar. Åhå jaja! Det var en otoligt sensuell film, erotisk utan att visa hud (förutom när han knäppte upp skjortan för att visa sin diamanthud i solen, grrrr!). Får alla fyra böckerna i julklapp, men de kommer hemskickade innan (Adlibris är bra) så ska börja läsa dem så fort de kommer. Wooohooo! Lisa har berättat så mycket att jag knappt kan vänta, hur ska det gå med alla prov och läxor senare? Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn kommer komma i vägen. Jo, beställde dem på engelska, kan ju öka kunskaperna något, men kommer antagligen göra så att jag bara tänker på engelska (det händer bara 50% nu) och pratar mest på engelska (gör jag med mig själv vanligtvis).

Syr in Kettelhoits byssor, hoppas han kommer i dem. Ville ha dem tightare nertill så hoppas det funkar, annars får jag lägga ut dem lite. Sen sydde jag fast hällorna, någon har väl slitit i sina jeans lite. Knäna såg stora ut, men det var ju bara på mig, får se hur det ser ut på honom. När jag provade hans jeans ut och in för att se vilket sätt som var bäst att ta in dem på så fick jag alla nålarna i mig typ, en var särskild svår att få ut, den kom ganska långt in. Men det lyckades och har inga nålar i mig nu, tror jag i alla fall.

Sovdags, hade läxa tills i morgon. Fysik sidorna 118-131 och Engelska ca 74 glosor, tror jag det var.
Fick sms, eller två. Ska läsa sen sova.
Hoppas Hoppas Hoppas!


say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,