My heart aches for you

I had this strange feeling, my chest felt broken and apart.

Jag vet inte, jag tycker om dig.
Idag när jag satt i bilen när vi åkte omkring i Jönköping kände jag en svag smärta, sen kände jag saknaden. Det var ko
nstigt eftersom jag inte är kär, vi pratar inte särkilt mycket men vi har något slags band mellan oss. Vi ser på varandra, ler. Jag vet inte ens om du tycker om mig. Blä. Jag är inte kär, och tänker inte låta mig bli kär om inte du känner samma sak som jag. Du borde det, för det var du som fick mig att börja känna så här. Jag skulle inte börjat om du inte hade kastat så många blickar på mig på lektionerna. Men, faktum kvarstår ... jag saknar dig när jag inte är i närheten av dig. Jag saknar din bruna lugg som du måste kasta åt sidan. Jag saknar dina blickar. Och vi är inte ens tillsammans.

Annat än min längtan till dig:
När jag såg min ytterdörr idag fick jag en dejavu' upplevelse, jag tänkte att jag var ju tvungen att ge Lakrits mat. Han har varit borta i två år nu.
Imorgon ska jag se Twilight med Lisa och Elin i Kalmar. Vi åker efter skolan och käkar donken, mums (Big Tasty är tillbaka, äntligen. Det är andra gången Lisa och Elin ser det då, de såg den i fredags med. Jag skulle sett den i lördags i JönKöping men fanns bara en plats kvar och ville inte gå ensam, mamma och jag såg Burn after Reading istället, skitdålig. Vi hade spridda platser men so what, jag var ju inte själv (generat loser-skratt). Den hade en jätteonstig handling och den enda skådespelare som faktiskt lättade upp den skittråkiga filmen var Brad Pitt konsigt nog, han brukar vara en stöddig typ som ska impa på alla men var den som gjorde filmen något sevärd. Annars inte,
handling: dålig,
aktörer:dåliga (förutom Pitt då),
röd tråd: fanns knappt, den var förvirrande och konstig.
Se den inte, det är bortslösade pengar.
Var hos Hannah och Fredrik i Huskvarna med mamma och pappa i helgen. Pappa sov hos H & F medans mamma och jag bodde på hotell. Väldigt trevligt och god frukost, inte alltid man får sån lyx.

Nu är det i allafall sovdags. Får se hur det går i morgon.


say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,