lista

min bästa vän är Lisa, vi kan prata om precis allt och vi är så lika men ändå olika, det är bäst

när jag borstar tänderna drömmer jag mig bort och tänker på massa saker, det blir att jag står och borstar tänderna hur länge som helst

när jag lagar mat tycker jag det är roligt att prova på nya saker. sen får maten gärna bli väldigt stark, det tycker jag om

jag är rädd för att åka till usa och hata det där

den värsta känslan är när man älskar någon som inte älskar en tillbaka. eller när man måste lämna folk man älskar

den bästa känslan är när man är kär

jag är bäst på att laga mat

jag är sämst på att få med allt jag vill till usa

jag lyssnar på mumford & sons väldigt mycket.

jag pratar annorlunda när jag pratar med någon som har en annan dialekt, jag går väldigt snabbt över till deras sätt att prata.

jag tycker om att
sy roliga klänningar.

kärlek är
så otroligt mysigt, underbart och härligt fastän det gör ont.

i somras blev jag kär, och hittade på massa roliga saker nästan hela tiden. det var den bästa sommaren på länge

sist jag grät var julaftonskväll när jag insåg att jag snart skulle åka.

när jag vill tänka sätter jag mig på golvet i min klädkammare och tittar på kläderna.

när jag bakar brukar jag mixtra lite med ingredienserna.

just nu tänker jag på att min syster borde komma hem snart, hon har varit borta i över en timme.

idag har jag gjort vitlökssoppan. den är jättegod fast i dag blev den lite misslyckad.

ikväll ska jag gå på bio med lisa.

imorgon kommer jag vara barnvakt åt mina gulliga kusiner.

min mobiltelefon är gammal, jag borde köpa en ny.

när jag vaknar på morgonen brukar jag vara trött och bara ligga och titta i typ 10 minuter.

om jag var ett djur skulle jag vara en örn. jag vill kunna flyga och sen är den typ mäktigast i skyn.


say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,