She said she won the world, at a carnival, but it sure didn't ruin her. It just made her more interesting.

Ah, of all the sweetness in the world. Har fixat massa till USA, har varit på ambassaden så får snart mitt pass hemskickat så då är det klart med. Ska skicka in pappret till motormännens riksförbund så jag får mitt internationella körkort innan jag drar. Måste avboka min tid jag fick på Arbetsförmedlingen på onsdag. Ska klippa mig då! Fast sen har jag ju fått jobb i USA så hoppas de inte tjafsar om ngt. Har fått flygtider och sånt. Åker från Landvetter den fjärde januari klockan 07.50 med 8 andra tjejer. Sofie träffade jag på ambassaden och hon var jättetrevlig. Stephanies blogg läser jag ganska ofta, pratar med henne lite smått ibland. Sen har vi Cassandra som bor rätt nära i MD senare, hon  verkar också jäkligt kul :)

Tror det kommer bli jäkligt bra där :) ser verkligen fram mot det. OOOH, var ju i Stockholm, först med Lisa och sen med mamma. Köpte massa roliga grejer! Nu senast köpte jag en assnygg "A non smoking generation" tshirt. Mamma sa att hon hade en vinröd "A non smoking generation"-college tröja när hon var yngre. Vi lyckades hitta den hos mormor!!! Håller på att fixa till den lite, typ laga lite småhål och sätta på lappar på armbågarna. Den ena av den hade ett stort hål på så det var nödvändigt. Men blev jätteglad.

Idag var Lisa och jag och åkte skridskor, det var jättekul! :D Sen fikade vi lite och kollade på senaste Vampire Diaries avsnittet. Det är lite halt att köra, men inte jobbigt svårt.

pusspusspusspusspusspuss


say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,