this was not a wake-up call. this was to make me go into deep sleep. i don't wish to wake up. that means realizing i am with out you. forever.

someone, save me, heal my heart, make me whole again
hur ska man kunna sluta tänka på ngn när man ser den personen hela tiden. suck.

imorgon ska jag till arbetsförmedlingen igen, jäklar, förhoppningsvis bara ngt informations/startgrej-möte som det är fler på, tänker smita så fort jag kan. ska sedan handla, weij. funderar på att köpa med donken hem sen. har varit sugen på donken ganska länge. hoppas mina hm-kläder kommer snart. vi beställe dem faktiskt i lördags, de borde komma snart. hur var det i västervik adam? lät som om ni hade det kul. la scala i helgen var inte så jättekul, mycket folk i och för sig. jag fick panik. har gått tillbaka till min inte rädsla kanske men ovilja att vistas i folksamlingar. det är för mycket folk som kan röra vid mig. tycker det är väldigt obehagligt igen. jävla skit att jag öppnade mig och litade på honom. nu är jag tillbaka i samma skick som innan. jag hade nästan kommit över mitt "ta inte på mig alls"-grej som jag hade. nu tycker jag att folk är för nära igen och invaderar min space. får rysningar när jag tänker att ngn tar på min rygg igen. den konstanta påminnelsen av dig överallt gör att jag fortfarande blir ledsen. idag när björn och jag var ute och gick ville jag inte ens gå en speciell bit. det var där du gjorde slut med mig. en bit jag helst vill glömma. svårt eftersom man måste åka den biten om man vill till vårt hus. inte lika svårt med bil, svårare att gå förbi den platsen. nu måste jag förlika mig med att somna. ensam. igen. det tar mig fortfarande lång tid att ens kunna somna. jag lyckas inte lugna ner mig förrän efter en lång stund.

sova då. ensam. igen.

say whatever you want babe,

Skriv

Namn,
click!

email,

URL,

din kommentar,